alvedon och en varm säng

vaknade i morse av att mitt huvud höll på att sprängas!
jag tog 2 alvedon och gick och la mig igen skippade alltså filosofin på morron
vaknade dock lite sent så jag fick stressa eftersom att jag var tvungen att duscha osv
men jag hann i tid till matten iaf!
dagen gick väl bra förutom att jag har ju somsagt ont i huvudet och frös som hela dagen...!
 efter skolan gick jag och emma en snabb sväng på vero moda, hittade ingenting(somvanligt)
sen for jag och bokade klipptid wei
måndag den 7:e april ska jag göra en insats för mitt hår haha
trodde att jag skulle då jag cyklade hem!!
hela kroppen gjorde ont och jag ville bara lägga mig ner och gråta typ
men tillslut kom jag hem och gick dirr upp i sägen och sov/såg OC
sen nu har jag gjort lite NK och ska sen fara och träna
fast jag ska nog bara titta på eftersom att jag hade pyttelite feber typ 37,9
kanske inte vore så smart att träna då hihi
sen har jag ju svenskan att göra också men jag pallar rent inte det ikv!!!!!
jag får ta tag i det i morrn eller ngt!!

önskar att det vore sommar så jag slapp frysa och gå i skola!!!!
image112

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0