back to buisness

Helgerna går somvanligt alldeles för fort!!
Man hinner bara börja känna den sköna fredags känslan och sen äre som måndag morgon igen.....

I fredags var jag och josse på Marcus minnesgudstjänst.
Det var verkligen hur vackert som helst!
På kvällen var vi på en lagomt rolig fest....var väl inte så peppad kanske?
Lördagen spenderades med josse på dagen, vi gick en lång promenad med Lukas
På kvällen kom bella och danne, vi gjorde världens största fruktsallad bestående av alla möjliga sorters goda frukter, mums
Vi såg iaf melodifestivalen med besvikelse
BWO
var ju de enda rätta vinnarna!!! hehe
Nae men serri? Charlotte har ju redan vunnit hela skiten, hon kan väl låta någon annan vinna istället?
Plus att hon ser ju typ ut som en alien?
 
Perelli?            alien?

Söndagen började med jobb på simskolan
Vi hade avslutning så nu är jag ledig i 2 veckor weii :D!
Sen var jag bara hemma och tränade med josse och josse kl 19.00
Det var MEGA jobbigt.....men kul

Jag har också hittat en ny passion i mitt liv!!
Eller passion och passion men Gossip Girl?!?!?!!
Helt seriöst äre ju HUR bra somhelst!!!!
Och han killen måste ju vara världens fräschaste!!!! mamamam
image111

ja nu sitter jag iaf på skolan med mitt fotorepotage
men ja hoppas att veckan går mega fort för sen äre ju som lov!!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0