Borta bra men hemma bäst

Okej nu är jag hemma igennnn :)
Jag är hur trött somhelst och läängtar till min sänggg♥

Men hur som helst....
Resan började ju då i måndags med en 8 timmars(!) bussresa! Detta pga att busshelvetet var tvunget att först åka till umeå och SEN till hemavan
Men det gick typ ändå bra...vi sov och åt och sov och ja åt hehe
Sen kom vi ju då fram och vi bodde i Dannes stuga som är megafin :)
På tisdagen steg vi upp kanske vid halv 8 och tog bussen in till hemavan...20kr tog den frächa busschaffisen betalt för en resa som seriöst tar 5min men ja vi betalade så snällt och åkte med
Vädret var underbart och vi åkte som hela dagen
På kvällen chillade vi  med bastu och vi(jag,erica och danne....de andra var för fega ;) ) slängde oss i snön osv
Dagen efter tänkte vi att vi skulle vara i backen redan kl09.00 för att åka typ till 2 och sen fara hem och hinna åka lite skoter också.
Så vi steg upp typ kl07.00 och det var KALLT!! typ 20minus men det var ju bara att klä sig och he sig ut!
Efter ennu en resa med våran favorit busschaffis(?) var vi framme
Det var jättejättejätte kallt och tårna blev som is, men efter lite upphettning inne i centrumhuset var vi på gång
alla utom bella iaf(hon var ju sjuk)
Vi for hem vid typ halv 2 och satte oss då på skotern, blev stoppade av en man som typ fixade skoterlederna och vi höll på att kissa ner oss eftersom att vi trodde att hans kulle typ ge oss böter eller ngt men det visade sig att han bara ville se på pulkan haha
På kvällen bastade vi lite till denna gång utan snöbad och sen såg vi greys och sen sov vi
I morse steg vi upp typ 09.00 och tog bussen hem
Vi trodde att resan hem skulle bli skön
Vi skulle ju sova och mysa osv men NAE
först får vi vänta i typ 30min innan bussen kommer och då visar det sig att den är fullproppad med en massa kids som inte kunde vara tysta!!!
Typ ngn klass från umeå som snackade om hela deras liv....vi ville döda!!!
Men ja nu är jag ju hemma och allt är bra hihihi

Resan innehöll också andra små roligheter
-En våldtagen kudde
-Nakenchocker
-Kärlekshistorier
-Bajsproblem

och sist men inte minst, frågan vi alla ställer oss
-Hur många pizzor per dag äter egentligen erica ljung???
MAhahahahahahahahahahaha

Hejdå

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck U!
vill bara upplysa dej om att jag hade 39,2 i feber när jag kom hem! jag var visst sjuk! HOMO! :(

2008-03-07 @ 16:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0