En lång fredag

OKEj nu äre äntligen här!!!1 LOVET!!!!
alltså det är så skönt!!!
i går kväll var jag hos min kusin som fyllde
20år
vi åt tårta och alla kusiner var där osv, det var mysigt!

Idag har jag varit med mor och far och grillat osv
det var lite kallt men annars lite halvmysigt
Amanda var där också så det var ju trevligt att prata lite med henne, vi träffas ju ej så ofta!
Men nu är jag hemma iaf och ska nog duscha eftersom att jag luktar en mängd rök!!!!
Ikväll är jag bannlyst från huset tydligen, mamma och pappa ska ha mega party? haha nae men typ!?
Så det blir väl att vara hos någon av mina friends, inte hos josse för hon har svikit och dragit till ammarnäs!!!

Erica ringde dessutom nyss och hon är påväg så vi ska äntligen få vårt efterlängtade OTH MARATON!!!!♥
Det blir king!!!!
så jag måste nog skynda mig att duscha nu innan hon komemrrrrr
hoppas att alla får ett bra påsklov!! :)
PUSSHEJ
image113
GENIALISKT^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0