En speciell dag

Idag(egentligen igår nu?) har jag gjort en massa saker!
Väckaren ringde kl 09:30 och då klev jag upp för att hinna duscha osv
Bussen till stan gick 11:15 men var rå försenad och dessutom fick jag en ny vän på bussen haha
Det var en liten flicka som var gullig och pratade med mig hihih
I stan försökte jag hitta några kläder men misslyckades totalt!
Josse ringde väl typ vid 12 så vi träffades på körskolan
Där gick allt skit!!! Datorn laggade ihop så nu är typ allt förstört buhu
nae men ida var inte där så jag hoppas att hon är det i morrn så hon kan fixa så att jag får klara fas C någon jävla gång!!!! haha jag börjar ju känna mig lite stressad! fyller ändå år om 22 dagar hehe
Vi gav iaf upp och for hem istället
När vi kom hem så hade min bror gjort våfflor...det var ju trots allt våffeldagen så då åt vi varsin våffla med sylt och grädde MUMS
Sen såg vi lite time out
Erica kom vid typ 4, hon skulle äta hos oss så vi såg lite OC sen började vi fixa o trixa med maten
Efter en mumsig måltid bestående av ris och korvstroganoff så chillade vi på mitt rum ett tag
Sen hade vi ju träning kl 8 men skulle löpa före så vi for hemifrån vid 7 så att vi skulle hinna fara förbi Tilda o Luddes lägenhet och lämna lite grejer och det hann vi
Löpträningen var megajobbig...min kondition är väl inte på topp haha
sen var själva inomhusträningen också jobbig men tillslut  var den över
efter träningen skyndade vi oss hem och duschade osv
Vid halv 10 for jag och josse till erica och tillsammans åkte vi in mot stan, vi skulle träffa Fanny på Odd Fellow där det tydligen skulle vara lite partaj
Men när vi kom fram träffade vi bella och malin som också hittat dit, tyvärr så sög det haha
Så efter typ 40min for vi igen
Vi plockade upp AnnaM och Sara på vägen och skjutsade hem dem till boviken där det förövrigt var supermörkt och läskigt!
Jag och erica blev lite rädda efter att ha sett dendär hemska filmen  igår men vi klarade oss!
När vi kom hem blev det fika och mys hemma hos erica och nu är jag hemma igen!
En super lång dag alltså!!!

Men nu på den riktiga idag alltså den 26 mars år 2008 så fyller min kärekäre vän Daniel Andersson 18 år!!!!
Hoppas att han får en mega bra dag pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0