En vacker dag

Idag den 29:e mars 2008 har ännu en av mina bästabästa vänner födelsedag!
Josefine Brännström fyller 18 fucking år!!!!!!!!!!!
GRATTIS♥
image117

Gårdagskvällen spenderades hemma hos ericas mamma
Alla skulle såklart ut men vi 17åringar(jag o bella) fick gå hem där vid halv 11
sorgligt men sant......
det är ju dock mest syd om bello som fyller år i oktober, gumman
men jag hade oth säsong 1 hemma så jag fick lägga mig o titta på det istället och det är inte fy skam det heller haha
tyvärr så hade ju dom haft superkul såklart men somsagt, om en månad då jävlar!!!!!!!!!!!
pratade med julia igår också, hon satt alltså på andra sidag jorden i Kanada och berättade om hennes underbara liv där med pool och allt , då blev jag lite avis buhu... ;)
ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra? vi får se
sen äre alltså bara i morrn kvar på hela lovet det suger men ja snart äre ju sommarlov haha (A)
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0