Lördag

Hej
Inatt har jag för första gången i mit liv(!) sovit helt ensam hemma i huset haha
Pinsamt Iknow men det har som aldrig blivit? Men det gick ju bra iaf...fast jag somnade typ kl3?
Men mor och far är ju alltså borta så då fick jag sova till typ 12 sen ringde hon och väckte mig :(
Men jag steg upp och gjorde lite frukost och resten av dagen har jag ägnat åt att städa övervåningen!
Jag hatar verkligen att städa? Det är ju såååå jobbigttt!!! Men nu är jag äntligen klar♥

Igår var jag och josse och åt middag på frasses sen gick vi en långpromenad med Lukas och sedan drog vi hem till mig och såg så ska det låta.
Sen drog vi hem till josse och då kom Lisa och vi såg en film och chillade

Ikväll ska vi klippa och färga håret och sen ska vi titta lite i resekataloger
Det  blir nog king
nu ska jag nog hoppa i duschen
pusshejjj
image105

It´s been 40days and 40nights since I said I loved you
Took me 2weeks to understand
But I just keep on searching everywhere for something true
But I guess it all leads back to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0