mina ben!

Jag är så less!!
Hade träning idag kl 14.00 och jag och erica for dit..såklart haha
men när vi kom vidsade det sig att vi bara var 3st!!!?
så vi for hem? VÄRT
Vi bestämde oss iaf för att gå ut en långpromenad istället för att få lite träning ändå!!
och LÅNG blev den haha mina ben är helt stumma nu typ !!



gårkvällen spenderades med erica bella och danne!
vi chillade bara och pratade
sen listade vi ut en väldigt smart plan också hahaha
hoppas att den kommer att funka bara hehe om den gör det så är det guld!!!!!
men den måste funka!!!!
Jag och erica gjorde också lite mackor senare på kvällen när de andra farit hem, sen satt vi och såg oth halva natten men who can blame us??
det är ju bäst i världen, går inte att säga för mycket haha

nu ska jag gå och ta mig en efterlängtad dusch...mums♥
Vill också säga super GRATTIS till Isabell och Anton som firar 1 år idag åh♥
image114

Pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0