nära skjuter ingen hare....

Vi for somsagt och fikade på waynes idag
det blev en mycket smarrig daimkaka för min del♥
sen drog vi då på denna föreläsnings som hette typ
"några grader,spelar det någon roll"?
det var typ ganska bra ändå....men det är HELT SJUKT!
om det nu blir så som alla forskare tror så kommer vi typ ha samma klimat som spanien om bara 100år?
okej 100år är länge tänker man men det är det ju faktiskt inte, tänk om typ 40 år? då är vi ju ändå halvvägs nästan?!
gröna vintrar utan snö,jätte mycket regn och stormar är det vi kan förvänta oss
kul?!



efter förelsningen for jag til körskolan och gjorde fas B
man ska alltså ha 63/70 rätt för att bli godkänd!
och vad tror ni att jag får...jo 62!!!!! BANAN
det blir revanch i morrn ;)

nae nu ska jag ta tag i kemin...igen, känner att jag bara vill göra ngt annat!!!
men måste man så måste man
snart är det ju helg iaf :)

pusshej

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Jag hjälper till med bloggdesigner .
Är du intresserad så mejla mig på [email protected]

2008-03-12 @ 18:06:59
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: CAZZIS

Vilken/vilka bloggar läser du?:)

2008-03-12 @ 18:09:03
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: random

hälften av 100 = 40?? :S
går inte du natur :S

2008-03-14 @ 17:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0