Pigg

yes jag är pigg hihi har ju typ nyss vaknat så det är ju inte så konstigt mihihi ;)
tror ni att det blev ngn träning igår då? NAE
vi var bara 5st och dessutom så var lasse borta och då pallade vi inte träna!!
så vi snackade en stund sen skjutsade vi hem monika och sen for vi hem!
det sög men nae nu ska vi fan bli fler på träningarna annars lägger jag ned verksamheten!!
jag kom hem och såg tv istället...lite hockey! dom vann ju faktiskt så det var ju super bra :D
sen såg jag klass 9A haha det är typ ganska bra? haha

idag ska vi somsagt på en föreläsning men först så ska jag challe och olivia....kanske ngn mer? fika på waynes
ska till challe vid 11 så skjutsar hon hihi
det är ju verkligen guld med bilkörande vänner hehe♥
hade egentligen tänkt fara förbi körskolan nu på morron me det blev ju som så stressigt.......får kanske ta tag i det efter skolan istället!
nu äre ju nästan bara en månad kvar!!!!!!!!!

nae nu ska jag göra mig klar
pusshej

ron pope-fireflies
chris brown-with you

image107










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0