sol

Idag har ju vädret vart alldeles underbart!
nu får det fortsätta såhär tycker jag...fast ännu varmare så all snö försvinner hihi
Idag har jag erica och challe varti först i skelleftehamn och sett på en fotbollsmatch.
Det var superkallt sen vare några ungar i en fattig SAAB som satt o skratta åt oss
Erica blev förbannad hahaha
När våra tår var så kalla att fom höll på att falla av så gav vi upp och for hem
Eller egentligen for vi till ica maxi för att challe skulle köpa lite grejer osv
Sen for vi hem till mig och kollade på morden i midsummer!

Nu har jag nyss vart ute och kört lite bil med papi!
Jag är så himla taggad på att ta mitt körkort hihi
fast jag hatar att backa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
urs
Men imorrn är ju josse hemma och då äre körskolan som gäller hihihihih
fas C here I come!!!!

pusshej

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vare möjligen Medle som spelade :P

2008-03-24 @ 23:30:41
URL: http://nyleen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0