sömn!

Jag är trötttttt
Var ju uppe i morse och jobbade somsagt och nu är jag så trött att jag dör typ?
Nae men ja nästan iaf....haha

Gårkvällen vart ju ändå bra typ eller?
Hhaha började med skjuss av Fannys pojkvän till Ida och det var ju bra musik i bilen? Hahaha nae men det var ju snällt att han skjussa iaf :)
Sen var vi några tjejer där och det var supertrevligt! ända tills vi bestämde oss för att poppa popcorn och det började brinna och en massa(!!!) rök kom ut ur mikron och ja det gick ju inte att andas...haha så vi gick omkring resten av kvällen och luktade brända popcorn......
Sen gick vi iaf till Anna S och skulle lämna saker där och på vägen kom fanny på att hon behövde byxor!!! haha så ja då blev det lite tjafs men det löste sig ju! ;)
Vi kom iaf fram till det där stället...ehm Odd Fellow sen iaf och var som där resten av kvällen :)
Det avr väl som upp och ner hur kule det var men ja det gick väl som ändå an det var super kul ibland sen ibland så ja då sög det...men det är väl oftast så?
haha jag är iaf nöjd :)
Sen vill jag ge en stor puss och kram till Challe som var SÅ gullig och kom och skjutsade hem osss
Tack♥
Sen hade jag dessutom glömt nyckel till huset så jag var tvungen att väcka min familj men ja förlåt pappa (A) hehe

image98

image99

image100

IMORRN SKA JAG TILL HEMAVANNNNNNNN!!!!!!!!!!
ha ett bra lov osv.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0