Torsdag

Ännu en dag av lovet har gått och ännu än gång har jag hunnit med rätt mycket saker faktiskt!
Jag och min bror cyklade ner till stan vid 12 för att möta mamma på polisstationen, vi skulle göra nya pass!
Man skulle bara stå där rakt upp och ner och bli fotad, jag blev skitful! haha
En positiv sak var dock att jag hade växt typ en halv centimeter!! WEI 1.62 var jag hihi
Det gick iaf ganska fort så efter det for vi och åt mat på Max, jag ahr som aldrig gillat Max dock.....Frasses är ju allt♥
Efter det så gick jag på stan för att hitta mig lite jeans
Hittade snabbt ett par svarta på Cubus för bara 199kr, hur värt som helst!!
Men sen tog det som stopp, inga satt som snyggt och alla var megadyra buhu
Men en liten tröja hittade jag också, en blommig sådan, har ju hört att det ksa vara modernt, haha man gör ju så gott man kan!
Sen vid 3 gick jag till körskolan och träffade Emma där, gjorde fas C en gång och fick alltså 62 rätt, det är mitt HAT!!!
men snart ska det nog gå
Körlektionen gick sådär, hatar bilen för jag får motorstopp all the time!?
Det händer ju aldrig hemma??
Nu sitter jag här och väntar på mat, är dock inte så himla hungrig men menn

Ha en bra kväll
Pusshej
image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0