working 9 to 5

ja alltså seriöst
jag orkar inte med denna vecka jag vill bara ha lovlovlovlov!!!!
NK prov på onsdag om väder och klimat
sen har vi ju såklart svenska-inlämning och inte helt oväntat så vet ingen vad vi ska skriva om?
allt kändes fruktansvärt jobbigt....inte blir det bättre av att mitt huvud är pain heller
BANAN
 det finns dock en positiv sak med dagen!!
jag klarade fas B idag så nu äre bara C kvar o sen får jag boka teorin
plus att min körlektion gick mega bra idag jag var så duktig at jag skulle blivit godkänd vid en uppkörning berättade Lasse hihi?
har också märkt att det är 29 dagar kvar till min födelsedag!!!!
Jippiiieieieieieieeiei

nae nu ska jag ta tag i svenskan!
tänkte bara visa lite coola och bra grejer först

Han e bra

Han är kanske bättre

pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0