4 in the morning

GOD MORGON!
jaha då var det lördag morgon och huvudet och fötterna gör Rätt ont ska jag meddela!!
mina fötter är kolsvarta av typ bajs? och jag har skavsår överalllttt!!!! AJ
jag trodde att jag skulle igår i slutet av kvällen!!
men annars var det en kanon kväll!!
vi var först ute i skelleftehamn jag, josse, josse och anna
det var superskoj, vi sjöng o lyssnade på (bra?) musik och sen tog vi bussen in till stan
i stan vart det ju ej en så bra start så det sög!! men tillslut gick vi in på Balzac iaf!
precis som josse l säger så är det som en labyrint hahah
men det var king, vi dansade och pratade och minglade runt haha
vi träffade många spännande personer bla Johhny Depp!! slå det om ni kan ;)
haha nae men sen innan 2 så hämtade vi jackorna och gick till max som ju är rätt ovanligt?
där satt vi pratade och ja kollade på folk osv
vid kl kvart i 3 kom Erica gumman och hämtade oss och vi skjutsade hem typ halva skellefteå
TACK ERICA!! guld att du är så gullig och komemr och hämtarrr♥
var väl hemma vid typ halv 4 och gick dirren till min säng!!!
det vart en kanoon kväll!!! HIHI

Idag ska jag nu först ta ett låååångt fotbad ute i solen och läsa lite av min engelska bok som ju typ ska vara klar nästa vecka!! har ju inte ens börjat så det kan ju vara dax!
sen ska danne komma och hämta mig vid 3 och då ska vi dra upp till vårmässan!!
ikväll har jag ingen aning om vad som händer? blir nog att tare lungt, ska ju upp o jobba imorrn osv!!
ha en bra daaag
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0