bajs

jaha matchen gick väl sådär
alla var supertaggade osv och i första halvlek stod det bara 2-0 till dom och vi skulle få medvind osv!!
det första vi gör i andra halvlek är ju ett mål, rå snyggt av Agnes från typ halvplan och allt kändes superbra
men sen så hände ngt, som det ju oftast gör haha och målen bara rasar in!!
slutresultatet blev alltså 6-1 till dom vilket ju inte alls vara rättvist!! BUHU!
men det var ändå ganska kul plus att jag dög inte helt iaf..... dock är mina ben typ helt mörbultade just nu haha

Challegumman var och kollade på matchen (och Danne han får vi inte glömma hihi) en stund och jag hann bara tvärprata med henne
hon var ju typ den BRUNASTE jag har sett plus tt hon har gjort extensions i håret och var så jävla snygg!!!
homooo men skönt att hon är hemma så jag får tillbaka min skåpkompis
i morgon får jag säkert höra aallt dom har gjort osvsov
plus att josse kom ju hem från london idag också så av henne får jag säkert också höra en massa mysiga saker
nu ska jag blåsa håret och gå och sova
måndag i morrn igen=back to reality!
Pusshejj
image152
Home at last!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0