brightside

TJa!
Måndag igen och ja det är väl som det alltid är på måndagar....trött och segt haha
dock slutade vi kl1 idag så det var himla skönt
fast jag hade bokat körlektion 15.40 så jag var kvar ett tag på skolan med Julia och matte, vi gjorde färdigt historian vilket ju känns super bra nu!
Körlektionen gick bra, har bara en till nu på onsdag och sen äre uppkörning på en hemlig(?) dag haha
nae men satan jag är så nervös, samtidigt känner jag typ på mig att jag kommer kugga?
Jag döör om jag kuggar? men ja vi får väl se hur det går, jag tycker ju som att jag kan köra men ja, dom ska ju vara så himla petiga på Guldstaden, men jag gillarom ändå hihih
Sen cyklade jag och mamma  iaf hem i det kalla vädret, serri? det är typ januari all over again!!
Kvällen ser väl ut som följande:


  • Göra min redovisning av engelska boken
  • Gå en promenad med Josse
  • Duscha
  • Äta
  • Sova

Sen äre ju hatat att det inte är något bra på tv längre? Och datorn kan ju ta sitt liv egentligen, förstår inte varför jag sitter här haha
aja
Pussejjjj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0