cornetto citron

mjau!!
helg igen och redan lördag!! känns dock som att det har vart helg sen typ i tisdags eller något så haha
vädret idag är ju helt underbart, går omkring i bikini och njuter av värmen!!
försöker också att bli lite brun så att man slipper se ut som ett lik i Grekland, men ja det komemr jag nog göra ändå haha
dagen har spenderats med josse, vi har legat på en filt och myst, sen for hon till stugan så då har jag umgåtts med min kära bok, Änglar och Demoner!
Hur bra som helst vill jag bara meddela!!!
Ikväll ska vi gänga med klassen hemma hos Jonna, jag ska vara chaffis så det känns ju kanon!
älskar att köra biil!!! :)
fast det är hatat att skjutsa mamma och pappa för då känns det typ som att man övningskör plus att dom ska säga åt en om en massa saker osv!! bajs
nu är det bara 3 dagar kvar i skolan och sen äre som sommarlooov, känns så sjukt bra!!!
hoppas bara på bra väder hela sommaren! då blire ju som great!!
Pusshej
image178

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra lördag! :)

2008-05-31 @ 15:34:18
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0