driving one of your cars

godkväll!!
har spenderat ett antal timmar i bilen tilsammans med josse och erica och också josse och my
vi köpte glass,godis och erica fisk sin kära hostmedicin!! hoppas att hennes porr röst lugnar ner sig nu.....
vi körde lite vilse på sunnanå pga mitt extremt dåliga lokalsinne? det är så pinsamt jag är hur dålig som helst på att hitta!!! haha men men tillslut så hittade vi tillbaka!
vi körde till norrvalla där vi tittade på min brors match, dom förlorade....men det var ju som trevligt ändå! :)
nu ska jag nog gå och fika lite innan jag går och lägger mig!!
Godnatt,pusshej

ps, om en vecka far jag till Rhodos!!!! KING

Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

hmm godnatt :D

2008-05-28 @ 22:59:09
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0