godnatt

det måste nog vara min turdag idaaag!
haha tog somsagt körkort i morse, fick mvg i eng b och ikv spelade vi match mot lövånger och
tro det eller ej men VI VANN!!!!
haha satann så skööönt! vi var king!!
morgondagen tros bli lika bra(förutom matte provet...)
börjar med sovmorgon till 13.00, men ska stiga upp lite tidigt för att ta bilen(!!) till Maxi och köpa cd skivor och hudkräm
ska sen hem o bränna ut en skiva som jag kan ha i bilen plus att jag nog ska hinna plugga lite mer matte!
sen har jag 2 lektioner och sen på kvällen ska jag och min käre bror käka drive in på max och sen ska jag cruisa runt och skjutsa alla som vill!!!
men nu ska jag sovaaa, är grymt trött!!!
pusshej

Kommentarer
Postat av: .

du är bäst

2008-05-27 @ 23:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0