hallu

lördag idag och allt är bra
har varit på stan och inhandlat 2st bikinsar så nu slipper man då leta mer!
hatar att prova bikinis, man ser ju såå blek och äcklig ut att ja jag vet inte vad jag ska ta mig till haha
men nu hittade jag iaf några som såg någorlunda bra ut iaf :P

gårdagen spenderdes först i örviken, vi åt surströmming, det var rå gott även om potatisarna blev lite sönderkokade......
sen vart det såå kallt så vi drog hem till josse l och kollade på OC
sen vick fi skjuts hem av Sofia som körde rätt fort!! haha jag var livrädd!! ;)
kvällen ska spenderas först ute i stugan med hela släkten och sen får vi se vad som händer
det blir nog braaaa
ha en bra kväll
pusshej

image167
jossan som numera kör bil, Erica är snygg i framsätet

image168
Jag och Josse fick sitta i baksätet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0