helg mitt i veckan

Valborgs igår blev ju typ kanon!
Blev en riktig helkväll iaf var väl hemma vid typ 04.00 vilket ju kanske inte var riktigt tänkt......
Började iaf hemma hos mig med mat, tacos och sen så umgicks vi, spelade lite spel osv!
Gick sedan över till Ljungs hus där det var fullt och drog sedan vidare mot morögatan!
Där var det fullt hus också och det var skitkul!!!
Sen mot stan och A-torp och sen hem!!
kingeling
måste ju då medge att jag inte var speciellt pigg i morse haha DÖDSTRÖTT!!!
men det är smällar man får ta!!
Josse, Erica och Monica thaaanks för en toppenkväll!!! ;)
Dagen spenderades med Erica, vi gick ner till stan(!) och hämtade våra cyklar
Sen cyklade vi ner mot ainas och tog en glass och en festis sen hem och la oss på baksidan och solade!!
Rå härligt väder äre ju!! man blir som så glad :)
Nu är det dags för lite oth innan jag ksa sovaa!!!
Pusshejjj

     
image149


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0