I hold on to this moment

HEjhejhej och hej!
Idag är det en stor dag!! Josefine Brännström har tagit sitt körkoort!!!!
GRATTISGRATTIS!!!!
nu är det ju som bara jag och bella kvaar så sjukt!!? haha men ja jag börjar bli lite nervös det är inte länge kvar innan min uppkörning nu alltsååå, jag hatar jävla backning :( men det ska nog gå bra, hoppas jag då haha

Dagen har ju iaf spenderats ute i Fällfors som ligger typ innanför byske
Det var väl sådär lagomt kul.....
I morse var det ju som bra väder men när vi kom dit var det alla sorters väder!!
det blåste ibland, haglade ibland, molningt ibland och ibland när vi hade riktigt tur stack solen fram
Det var så Sjjuuuukt mycket vatten i älven!!!! Dom sa att det var typ lika mycket vatten som 1200badkar/sekund som for förbi!!
HElt sjukt!!
Men vi fick kolla på en massa saker med laxar osvosv sen var det lunch och efter det avslutades dagen med en klass-kamp!
Det var 5st grenar och vår klass VAnnn!!! fan så king vi var haha ;)
Här är några fina bilder från våran spännande dag....
  
   <dom sprang upp......
image166

Nu är jag dock skit trött!!!! Det känns därför super bra att vi har sovmogon till kl 1 i morgooonnn :D
Jag ska ta en dusch och sen äta maat
haha ha en bra kvälll
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0