jag blir så glad

Arbetsintervjun idag gick jätte bra och jag fick jobbet!!!
Det känder superbra och dom som jag pratade med var supersnälla och det känns verkligen hur bra som helst!
Hoppas bara att dom som jag ska jobba med är lika snälla osvosv!
Det är iaf på vitbergsbadet som jag ska jobba, känns så sjukt härligt att jag får vara utomhus i det förhoppningsvis varma vädret!!
Sen så får jag jobba hela sommaren eller ja typ 8 veckor vilket ju såklart är både bra och dåligt....men samtidigt så jobbar man max typ 6 timmar per dag och är ledig ibland osv så jag tror att det blir kanon!
Man har ju alltid kvällarna haha
Sen får man ju inte glömma alla pengar som jag kommer tjänaaaa WEI
jag ska fan köpa en bärbardator!!!
aja nu ska jag sova, har ju engelska nationella imorrrnnn bajs!
menmen, det ska nog gå bra! :)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Lajsa-Bajsa

vad ska du vara då? Badvakt, biljettförsäljare eller stå i kiosken?

2008-05-15 @ 17:44:10
URL: http://nyleen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0