lay down beside me

godmorron
ja ni hörde rätt, fortfarande är det morgon för mig MOahahah
börjar somsagt inte förrän kl 13.00 idag GULD♥
jag vaknade typ halv 11 då duschade jag osv och nu är jag klar
känns dock lite smått ovärt att fara till skolan för  jag ska på arbetsintervju idag kl 2 så jag hinner ju typ bara vara med en halvtimme menmen
jag är typ nervös så jag orkar som inte sitta hemma o göra ingenting heller haha
vi slutar klockan 4 idag och sen så har jag träning kvart över 6
efter det ska jag o mina friends gänga  och diksutera vår eventuella utlandsresa :)!!
och på tal om utlandsresor så är det idag exakt 3 veckor till jag åker till greklaandd!!!!

aja nu ska jag sätta mig på cykeln och fara ivääg!!
ha en bra onsdag
pusshejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0