mums

goddag eller typ eftermiddag eller ngt?
dagen har varit rätt sköön
hade somsagt sovmorgon till klockan ett men vaknade typ kvart över nio!!
jag gjorde mig klar osv och sen körde jag för första gången heelt ensam i bilen!!!!!!!!
körde iaf upp på maxi och handlade hudkräm,rengörings kräm och ett 25-pack cd skivor så nu äre bara o bränna ;)
när jag sen kom hem igen så brände jag ut en skiva som jag ska ha i bilen, KING och sen pluggade jag liite matte osvosv
cyklade med challa till skolan, provet gick väl sådär typ? men jag rokar inte bry mig för det är sommarlov nu(snart iaf)
Om en VECKA far vi till Rhodoss HIHIIHHIHIHI
nu ska jag se lite tv oc sen ska vi somsagt köra ner och hämta mat på Max!!! GULD!
hamburgare är så jävla gott!!!!
kvällen ska spenderas på vägarna med king musik och vacker väder
PUSshejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0