nära döden upplevelse

Idag har jag varit med om en massa lustiga händelser hahah
plus en nära döden upplevelse!!

jag och erica bestämde oss för att cykla ner till stan i det varckra vädret och köpa lite glass och inhandla lite grejer!
när vi kom hem hade vi köpt brun utan sol sprej (som ska prövas ikväll) och balsam hårslingor och en klänning till mig! fast jag ska nog lämna tillbaks den för den var som skum?
hur som helst så när vi kom hem kom vi på en "rå bra idé" ( ja den var ericas)
vi klättar upp på taket och lägger oss och solar där!!!
JAAA sa jag!! rå smart haha
när vi var små var det typ rå lätt att klättra upp på taket men idag var det lite svårare, fråga mig inte varför!
hursomhelst så kom vi iaf upp båda två efter många försök
nu kanske ni frågar er varför vi inte bara tog en stege? och svaret på den frågan är att jag inte vet haha
plus att jag inte riktigt visste vart stegen var?
när vi väl kom upp märkte vi att det var superskitigt så då bestämde vi oss för att jag skulle klättra ner igen och hämta upp 2 solstolar att sitta i
om det var svårt att få sig upp så var det om möjligt ÄNNU svårare att ta sig ner
jag kämpade och kämpade och tillslut såg det ut som att jag var på väg då plötsligt en av plankorna jag håller i lossnar från taket och jag faller rakt ner typ 3 meter och landar på rygg!!
Erica skriker i panik eftersom att jag är typ 3mm från att landa på altankanten och hon tror ju typ att jag ska dö
hahaha men det gick bra, kändes typ inte ens men ja lite läskigt var det ju faktiskt!!!
en annan roig sak är att när jag ligger där och tittar upp mot erica som står kvar på taket ser jag ju stegen hänga där på  väggen!!! APAAAAA
jag ställer upp stegen mot väggen, hämtar solstolarna och sen klättar jag sakta men säkert upp!! haha

aja nog om min hemska upplevelse!
ikväll ska jag och erica försöka oss på ett försök med den här solsprejen som vi köpt, känner mig lite rädd för att vi ska bli gula men hon i affären sa att det var bra plus att Maja hade provat och på henne såg det ju rå snyggt ut!!!
sen ska vi väl säkert äta godis och se en film eller ngt också :)
Pusshej
image150

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0