on a sunday i´ll think it through

söndag igen och helgen är ju typ över vilket  suger stenhåårt men jag är ändå nöjd!
har nyss kommit hem efter att först ha jobbat 09.00-12.00 och sen stressat för att hinna hem och äta innan 13.00 då vi hade träning i tältet
vi var sämst idag haha eller det var typ ingen som orkade osv så vi chillade med straffar och annat kul
håller just nu på med att ladda hem nyaste av gossip girl så att jag och erica kan nöta imorrn!
resten av dagen vet jag inte riktigt vad som händer? ska iaf duscha nu först o sen typ lägga mig och vila en stund tror jag haha, är grymt trött!!
summa sumarum så har det ju ändå vart en bra och rätt händelserik helg! king!!
veckan blir nog ändå rätt lugn, imorrn äre studiebesök med miljön på någon krav bondgård i lövånger
tisdag har vi, alla nv2:or, typ temadag i fällfors och det kan nog ändå bli skoj om vädret är bra!!
ha en bra daag!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0