on sunday morning

hellu
söndag igen och ännu en gång har jag varit på örjanshallen och slitit !
idag frös jag så att jag höll på att dö plus att jag hade väldigt ont i huvudet, inte en av mina favorit söndagar precis haha
som tur var så var barnen ovanligt lugna och snälla idag så det gick ganska bra ändå!
resten av dagen ska spenederas med min engelska bok som jag måste läsa ut innan tisdag, sen så har jag också träning ikväll och jag ska hinna övningsköra!
jag vet inte riktigt hur veckan ser ut, men den är väl typ rätt lugn fast vi har historia prov kom jag just på, fan....
aja det löser sig nog
just nu är livet rätt bra faktiskt! ;)
haha, pusshej

image169
skulle ju inte sitta helt fel med en vilopaus på hötorget med sommar och sol nu iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0