på topp

idag är ju livet typ på topp
det känns som om att det är påväg mot sommar och sol och glada dagar!! :D
dagen har spenderats på skolan och sen ahde vi ju studiebesök på en bondgård som låg i Kräkånger!! haha vilket namn?
aja där fick vi iaf se grisar och får osv sen fick vi fika,bullar och världens godaste mormorssaft!!! MUMS
sen var vi hemma typ vid 6 då åt jag middag sen var erica här och vi såg oth och gossip girl!!
klockan kvart i 9 hade vi sen match i tältet, jag stod i mål en halvlek haha
men det var king för vi VANN WEIiii!!!!
haha
morgondagen ska ju då spenderas på ännu ett studiebesök ute i finnfors!!
känns ju sådär lagom kul då vi sett att det ju typ är megaöversvämning där men aja haha
kan nog bli skoj!
nu ska jag blåsa håret och gå o lägga mig
pusshej

här ser ni lite pictures från idaag!!
   
 

ps grisarna var rätt SMÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0