ryssland?

varförvarförvarförvarför
okej egentligen så bryr jag mig typ 0% men ÄNDÅ
kan det aldrig vara någon bra som vinner haha nae, nästa år tycker jag att vi ska strejka!
bara skita ire vi kommer ändå aldrig att vinna!!
Kvällen har iaf spenderats med danne,erica,sara,bella,lotte och josse!
vi åkte alltså enkomt till konsum, erikslid, för att där skulle det ju finnas "billiga" jordgubbar!
köpte 2 paket för 30 spänn styck, åkte sedan till maxi för att köpa godis o glass osv där och märkte då att dom hade jorgubbar för 13 kr hahah snyggt (A)
sen har vi iaf suttit hemma hos mig och käkat och kollat på eurovision somsagt, mycket mysigt!
nu ska jag sova, är såå sjuukt tröötttt
Pusshej

   
tack för en kanonkväll liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0