så less

jag är så less på skolan just nu!!!
allt jag vill är att ha sommarlov och fara till grekland och sola och bada och äta glass och leva livet
orkar inte med historian
orkar inte med matten
orkar inte med filosofin,eller att fota tomrum!!!!!

dagen har iaf sett ut så här:
hade min sista(!!) körlektion idag, jag var så jävla king så det känns rätt bra inför uppkörningen nu!!
sen var jag i skolan, hade vääärldens längsta dag idag typ?
inte speciellt jobbig dag egentligen men lång!!
efter skolan for jag hem och sen hade jag träning kl 6
kände mig inte alls peppad och blev om möjligt ännu mer opeppad då vi var 8st, de tär ju inte ens värt!!?
sen har jag bara chillat och fösökt att plugga historia menvaaa
jag pallar inte
det enda som känns bra nu är ju att jag har 1 timmes sovmorgon i morrn!
guld!!!
sen äre ju också hur nice som helst att klockan är 22.43 och det är ljust uteeeee
love
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0