spya

hejhej
idag mår jag lagomt bra
gick alltså hem klockan 05.00 från norrböle till alhem där jag fick sova hos erica
vaknar typ halv 10 av att charlotte ringer och väcker mig haha
kunde inte somna om sen heller, mitt huvud dunkade, jag var typ kallsvettog och ja men mådde itne så bra....
låg och drog mig till typ 12 sen gick jag in till ericas rum och fann henne typ i samma skick
hade dock så himla kul igår, HUR kul som helst verkligen MUMMA!!
vi steg upp och åt frukost osvosv, cyklade sen hem hit till mig och nu har vi suttit och sett oth och gossip girrlll♥
satan så rba det ärrrrr!!!!

Måste också säga GRATTIS till Emma som tog sitt körkort idag!!!
snaaart har jag mitt i min hand hihihi(om jag nu inte misslyckas..)

Kvällen ska spenderas med bella, danne, challe och erica!
Vi ska se eurovision och hejja på perelli, trycka chips och godis och bara mysa
JAG ÄR LEDIG IMORRRNNN!!!!
det är ju typ det bästa som kunde hända denna vecka, jag ska sova 1000 år imorrn!!!
nae nu ska jag nog ta och äta lite mat, har somsagt ätit 2 mackor på hela dagen.....
sen bör jag nog duscha också...haha
Pusshejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0