WEiii

åh ikväll är jag så glad
allt verkar lösa sig så bra för alla och ja livet är ju KING!!!!
fast ja, vissa saker är ju mindre bra, typ att jag har lilla uppkörningen imorrn och jag är skit nervös! plus att vi har filosofi prov/test och jag ahr pluggat typ 5 min(allt är josse och josses fel) haha
nae men kvällen har spenderats med jossorna hemma hos josse L, vi chillade med lite bilkörning till hemliga(!!) platser och sen var vi bara hemma vid köksbordet och ritade haha
morgondagen blir somsagt nervös från början till slut plus att jag tror att jag ahr orientering på idrotten vilket ju suger APA!!!
seriöst det finns ju inget tråkigare!!
tur att jag har challan som kan vara sämst med mig hihi
nae nu ska jag gå och sova, hörs sen
Lalalalalalalaa
haha
pusshej


Kommentarer
Postat av: Lajsa-Bajsa

Haha ja det kasnke är dags för det nu. har inte varit på vitbergs på flera år :P

2008-05-16 @ 10:22:40
URL: http://nyleen.blogg.se
Postat av: Orienterarn

Ursäkta men klanka inte ner på mig de är du som brukar synka oss då vi orienterar ;)
haha okej kanske ite men va, de är ju ändå chill ;)

2008-05-16 @ 16:30:45
URL: http://challans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0