wonderful world

hola!
skolan idag var rätt skön, "provet" var ett typ memory spel? hahaha
alltsååå.......
aja cyklade hem i det otroligt vackra vädret, om det bara kunde vara typ 10 grader varmare skulle det ju vara perfekt!!
hemma så har jag inte gjort så mycket....har tänk att plugga lite matte och sen typ gå en promenad!! :)
måste nog förbi josse sen också och kolla i hennes garderob
jag har ju seriöst inget att ha på mig imorrn och jag är för fattig för att köpa nytt haha
men ja, det är sånt man får leva med, jag litar på att josse har ngt passande ;)  haha
är så sjuukt taggad typ!!
det enda som förstör min fredag är att vi har orientering......
men ja det får väl gå som det gååårrrr hihi
måste förresten övningsköra ikväll ocksååååå, uppkörningen närmar sig med stormsteeeggg!!!
pusshej
image171
exakt 2 veckor till sommarlov♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0