081122.

hejsannnn
idag är det lördag vilket betyder att det igår var fredag
en mycket bra dag!
efter skolan var jag på lucia rep sen hem
åt mat osv sen kom erica hit, och challan!
Jag och erica gjorde oss lite fina för att fara ut till nyhamn på galej
challe var chaffis och vi for först förbi hennes hus, HIMLA FINT!
sen så var vi i nyhamn typ halv 10 kanske
det avr mycket trevligt,länge sen man var på typ husfest så det var uppskattat=)
dans o mycket trevligt folk vare,kanoners
dock så var min kamera och ericas mobil borta när vi skulle hem och då var vi arga haha
men allt är fixat och återfunnet,SKÖNT!
min kamera är ju typ min dyrbaraste ägodellll, puss på den!

idag vaknade jag vid 11 och for på lucia träning
det gick mycket braaa, vi är som peppade på imorrn
14.00 och 15.00 på torget, BE THERE!
ikväll blir det att vara hos maria på lite party fast utan party
ska skjutsa vännerna till ballen osvosv
sen sova, jag är trött
nu äre dags ombyte,har typ pyjamas........
Pusshejjjj

  
 :)                                          puss                                   hahahaha                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0