567891011

jamen hejjjjj
så idag är det tisdag, en ganska bra dag!
hade afro-mix dans på gympan med emma!
gud vad kul det var!!! haha och jobbigt
men ja det var kul, bra jobbat emmaaaa typ såhär coola var vi:


sen efter skolan hängde jag med jeppe o matte på stan också spännande
vi kom på världens ide idag på skolan också, vi ska byta julklappar i klassen GUD så mysigt hihi
fast bara fattiga grejer typ för 20spänn men ändå!
sen vare lucia träning, fast vi satt mest och bestämde vem som ska vara lucia vars osv haha
inte så mkt sång, sen fick vi stressa för att hinna sjunga alla låtar innan alla skulle hem osvosv
hade tur och fick skjuts hem av lina, guld!!
ikväll ska vi träna fotboll, och Maria och Josse L ska med, gud så trevligt hihi :)
dom är ju som gamla veteraner så det ksa nog gå bra, jag är taggad var typ 100år sen jag tränade haha
måste som styra upp det där!!
sen skulle jag egentligen gjort engelska läxan nu men den var typ den jobbigaste jag läst
fyfan! så det får bli ikväll!!

http://www.1000apor.se/tv/slimfitta-byxor?page=2

fick världens roligaste klipp av jeppe hahaha
reklamen före var ju hur kul som helst, "det går bra nu" ahahahah
skrattar ihjäl mig typ! haha
aja nu ska jag nog byta om eller något!
ha en bra kvällll
pusshej

Kommentarer
Postat av: agnes

Snyggt att bilden är på min lillasyster ;)

2008-11-27 @ 11:55:33
URL: http://jagkanallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0