and the reason is you.

godmorgon
fan vilken äcklig dag det är idag, jag har typ ingen energi till ngt
satt i 4 timmar o skrev prov sen var jag hemma vid halv 2
satt mig vid datorn en stund,såg ett avsnitt av the hills sen har jag sovit
så grymt skönt! nyss vaknat dock och har somsagt no energy!!!
måstemåste MÅSTE plugga ikväll vilket känns förjävligt!
skulle bara vilja byta med bella och vara i thailand!


dessutom ringde just pappa o jag måste laga mat, gud så himla jobbigt
haha allts känns seriöst hur jobbigt som helst
GE MIG HELG!
inte för att det händer något i helgen men då får jag iaf sova och bara chilla
kan nog behövas!!
nae satan så negg, men det blir ju så ibland
sen blire inte heller bättre av att det är kallt o jävligt ute, och mörkt typ 24/7!
SUG!
nae tillbaks till sängen
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0