butterflies.

tjaaa
dagen har vart slöööö
sov så jävla gott inatt haha helst jsukt, vaknade 12!
det behövdes,känns dock som att jag inte har vaknat än?
var iaf schaffis igår vilket var vääärt,tjänade typ 300 kronorrr :)
hämtade erica på olles också osv så!
idag har jag o erica vart och "pantat" alla flaskor som samlades i fredags
det var typ 7 påsar?!?!? haha sjukt, jag luktade ej så smarrigt om händerna då vi var klara....
fick världens motorstopp på vägen också haha, men till mitt försvar så var det halkigt och jag körde ericas bil (A)
glömde dessutom bort att jag hade fotbollsträning, förlåt lars......
sen så gick jag en liten promenad och nu har jag pluggat
har enorm ångest över att jag gjort så lite under lovet, men vafan jag få skylla mig!
nu ska jag äta restr från igår, RÅ GOTT!
bulgursallad+oxfilè SMARRR!
ikväll blire nog gympa med bella?
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0