challange

linn har ju utmanat mig, fan, men hur rolig är man om man inte ställer upp
haha hursomhelst här är mitt bidrag:

Reglerna är följande:
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana några i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka.

-Jag är livrädd för att åka hiss,typ min största fobi det går bara inte!
-Jag skulle nog klassa mig själv som en pluggis, har alltid varit kommer alltid att vara.....
-Jag skriver ganska ofta dagbok, några gånger i månaden iaf, har gjort sen typ 4an
-Jag tycker inte om ost eller pizza, fast leverkaka och pölsa är himla gott haha
-Jag sjunger alldeles för ofta och inser nog inte själv hur jobbig jag kan vara ibland pga av det
-Jag har nog ett ganska grovt språk med många könsord och svordomar haha (mina kompisars fel?)
-Jag kan inte snyta mig, är nog bland det äckligaste och jobigaste som finns!

Jag utmanar; challe sandra och william/ingrid


Okej nu när vi avklarat det där så tänkte jag berätta lite om min dag!
Fick skjuts av erica till skolan tjohoo
en himla jobbig dag idag, trodde aldrig det skulle ta slut! sen skulle vi dessutom, alla naturare, träffas vid älven kl4 och typ slänga bomber i älven, till råga på allt så missade jag det typ! vi kom lite sent
missade kvart över 4 bussen hem och fick alltså hänga med jeppe, matte o rodrigo på stan till kvart i 5, odrygt!!!
såg lite på the hills sen middag
sen ringde josse och undrade om jag inte skulle följa henne på sjukhuset för mattias låg tydligen där, det är ej så allvarligt som det låter men vi for iaf dit en sväng o hälsade på honom i hans ensamhet
jag fick dock hålla mig undan en stund när dom skulle hålla på!! haha nae men dom är ju som så söta! :)
Nu har jag gjort lite religion och lyssnar på världens bästa band!!!!!!1 KINGS OF LEON
här har ni ett smakprov


nu blire mer skola sen fika sen boston tea party ikvälllll
pusshej

Kommentarer
Postat av: chillechillarn

me likey låten!

2008-11-16 @ 15:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0