closerr.

hejhej
jag räknade nyss mina bilder ¨på datorn och insåg att jag har ÖVER, alltså ÖVER 9000 bilder!!?
huur sjukt är inte det? helt sinnes
och jag är ju bara 18, tänk när jag är typ 35? huuur mång bilder komemr man ha då!? alldeles för många haha
men det är bra, jag älskar bilder, man blir så himla glad av att titta pårom!! :)
tyd dessa gamla godingar, hur fina ärom inte
   
   
   

ojojoj så många fina minnen man har hehe
nu ska jag iaf styra en promenad med josse!!
sen ser det ju ut som om att jag ska blir tvungen att gå på balzac på fredag då.........
pusshej

Kommentarer
Postat av: Will.i.Am, ft. Ingo

hej anna boman, (lucia) jag tycker du ska kolla in på vår blogg=) och sprida den ;)

då KAAANSKE VI röstar på dig=)



puss i brallan

2008-11-06 @ 15:32:52
URL: http://willing.blogg.se/
Postat av: agge

snyggt att jag är med på ett hörn iaf min lägis ;)

2008-11-07 @ 18:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0