död.

har varit på första fotbollsträningen idag
satan så svettigt! det går ju fan inte att leva i norrhammars gympasal!!!
men kul var det typ ändå :) fast att vakna halv 12 o sen fara o träna klockan 1 var ej så smart
man har ju typ inte vaknat haha
är rå negg idag, vädret är ju apa!! helt seriöst så kan det väl komma lite snö så blir det inte så mörkt o äckligt ute!

gårdagskvällen spenderades här med film, cheeseballs och trevligt folk
jag var hur mätt som helst, cheeseballs är nog det mest beroendeframkallande i universum haha
men gott vare MUMS!

tänkte bjuda på några bilder från i fredags :)

  
erica och jag                      mycket dans                       erica o challann
  
jag vann inte....                                                             porr!



ikväll har vi varit hos bello och sagt hejdååå hon far ju till thailand imorrrn!!!
hur ska vi klara oss i 2 hela veckor hihi
nu ska jag se färdigt oth och sen sovaaa, ska ju orka med hela morgondagen!!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0