dom såg mig som någon annan.

heejjjehejejheje :)
dagen har spenderats på skolan, hade dock sovmorgon idag till 10, och imorrn också
GULD!
efter skolan så var det dags för utprovning av jackor osv med luciatjejorna!
superfina vita jackor fick vi PLUS att vi alltså får ett par skor från euro sko!?
vilka vi vill, helst sjukt, vad ska man välja liksom?
sen fick vi också schemat med alla uppvisningar osv, inte en lugn dag typ med start på söndag!
att det redan är skyltsöndag är ju också en väldigt sjuk grej!!?
men ja lika bra, jag är så himla less på skolan att jag dööör
LOV NU TACK!

men tur att det snart är helg iaf!!
vet inte riktigt vad som händer dock, är visst tal om balzac men jag var inte taggad, typ inte ens 1 procent!
men ja vi får väl se
nu ska jag typ sova så jag får lite sömn!!!!
pusshej


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0