don´t make a sound.

hejhej
dagen har varit rätt ok faktiskt
hade medicinsk grundkurs där vi pratade om cancer
cancer är nog min största fobi i livet,urs och fy!!!
sen hål i 2 timmar,hann äta hänga med teknikarna och plugga lite till provet som vi hade sen
det gick brabra men vi var klara rätt fort och skulle då ha haft ännumera hål till engelskan som börjar 3 och slutar 4
challan o jag kände oss mindre peppade så vi snakcade med våran lärare och fick jobba hemma GREAATT!!
gick en sväng på stan,gjorde inget vettigt sen åkte jag buss hem
var nog världen fullaste buss tror jag!! helt sjukt
hatar när det är sådär mycket folk att man måste stå, sen håller man på att ramla i alla kurvor för man har typ ingenstans att hålla i sig, ILLA!
hemma så målade jag mina naglar haha det är ju som en ganska trevlig syssla
sen lagade jag mat och sen har vi varit hos erica!!
en himla mysig kväll!!!
och tänk att det redan är fredag typ?!?!
så sjuukt! men grymt skönt!
imorgon blire iaf middag på max,GRYYYMNT GOTT!
smarrrrrrr, längtar redan
hoppas också på att få ta bilen men det är himla tveksamt......haha
nu ska jag nog ta o göra en tidig kväll och sovaaaaa
pusshej

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0