iknow i want you.

heeeeeej
gårdagen blev väl sådär
som vanligt när man är den enda i stan som kör(eller josse hade bil men ja ni fattar) så måste man ju skjutsa alla överalllt
så det blev mycket bilåkande!
hann förbi hos danne och olles och max
samlade ihop flocken och var väl hemma vid 3
imorse sov jag som tänkt hiimla länge!! vaknade typ vid 12 hur skönt som helst!!
josse smsade om promenad och jag hon och erica gick en promenad i 2 hela timmar!!!!!
BRA JOBBAT!
sen har jag duschat osvosv, plus middag
vi åt fisk, det var supergott!

ikväll ska jag o erica till tobbe i nyhamn, blir nog möcke braa
har dock ingen aning om hur vi ska ta oss dit eller hem haha
men det löser sig alltid! :)
ha en bra lördag
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0