kvar i något jag lämnat.

goddag!
i morse hade jag sovmorgon till 12.10,HURRAAA!
sov till 10, steg upp och gjorde frukost osv!
cyklade till skolan men först förbi klänningsaffären där jag glömde min klocka osv
dom fanns kvar vilket ju var tuuur! så nu är dom i min ägo igen haha :)
josse ringde o sa att hon hade bil hem, gud så nöjd jag blev
jag var verkligen opeppad på cykel färd hem haha så då blev ju bilfärden som en liten present
kom hem och har nu ätit middag osvosv

ska fara o hämta cykeln nu som står kvar på skolan
sen ska jag gräva ner mig i mina kemi böcker,gud så drygt! men jag är som ändå smygpeppad, kemi är som kul :)!
senare får vi se om josse ringer o vill ha mig som sällskap på fika eller inte haha
det blir nog bra!
pusshejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0