light.camera.action.

idag har jag varit i luleå med skolan, rätt skönt att slippa en vanlig skoldag men jag vet itne om det var speciellt värt ändå
det vart mest att springa omkring och leta salar osv sen så fick jag ändå inte så mycket vettigt ur det?
skulle kanske ha följt bella danne o challe på stan i stället...............
hursomhelst så var det mysigt att åka buss iaf haha :)

nu är jag hemma och försöker finslipa mitt tal som jag ska hålla imorgon på svenskan
känns väl kanske lite sådär men det ksa bli skönt att få det bortgjort!
imorgon blir en spännande dag hihi, mer om det senare
plus att det är baldershowen övning, hurra! :)
sovmorgon dessutom vilket ju aldrig är fel!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0