loosing my religion.

men hejjeee
dagen började mindre bra, försov mig trots att jag hade sovmorgon....ILLA!
men ja det var typ ändå skönt haha började 11 med biologi, där vi chillade med film!
sen har dagen gått bra
efter skolan drog jag en tväris till erica sen nu har jag ätit och pluggat lite
har religionsprov imorrn, urs
men det ksa nog gå bra!!
ikväll ska jag fara på konsert på nordanå, challan ska vara snygg å sjunga abba låtar, det blir king!!!
sen ska ju BELLAAA meeed, hon e ju hemma nu liksom
ryktena säger att hon är NEGERRR vilket ju skulle vara helt sjukt, hoppas det :)!
taggar som på at få höra om thailand och se balklänningen osvosv, självklart träffa henne också!!
VÄLKOMMEN HEM!

she is baaack ;)


imorrn händer inte alls mycket heller
skola och träning typ
borde börja räkna lite matte, har snart nationella typ ju!!?
sen måste jag ju meddela att på måndag alltså den 1/12 ska jag vara lucia i skelleftehamn
BE THERE! 19.00 kyrkan i skelleftehamn på måndag alltså :)
king
okej tillbaka till religionspapperna
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0