put out the fire boys.

tjenahejsannnn
gårdagskvällen var en lååååång kväll!!
först var vi några ur klassen hemma ho julia o chillade med singstar o chips
det var skoj!
sen vidare till odd fellow där allt spårade haha!!
var väl kanske inte det roligaste jag gjort men vi fick ju dansa lite iaf ;)
sen så skjutsade jag challe på olles innan jag skjutsade hem mamma o pappa
sen for jag tillbaka på olles där det somvanligt var mycket folk
var inte alls peppad så jag stod mest där typ?
for hem vid halv 2 vilket var alldeles för länge egentligen haha
menmen, en helt okej kväll ändå, det är ju alltid kul att hitta på ngt!

imorse klev jag upp vid halv 12,åt frukost o sen for jag på träning klockan 1
josses bil dog haha, tur att per-erik var händig o kunde hjälpa till!!
efter träningen, som var himla rolig, så hämtade josse o josse mig och erica så for vi på sun tan o solade
vet inte om det vart ngt resultat, kan ha brännt mig på läpparna? haha
sen har jag bara vart hemma o tagit det lugnt, har som ingen energi på söndagarna?
måste läsa klart en bok ikv så jag ska väl ägna mig åt den o lite annat, fika tex haha

här är lite bilder från igååår
   

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0