segertåget.

hejhej
gårdagen var en mycket bra dag
efter skolan var jag emma o challe o provade balklänningar,så sjukt!
men det fanns många fina, nästan för många hur ska man kunna bestämma sig?!?!
sen hände en inte så bra grej, jag glömde min klocka och 2 armband där,NEJ!
men dom lär ju vara kvar där så jag får hämta dom nån dag!

sen så var det lucia träning klockan 4 till 6 typ
det går bara bättre o bättre, å så fint det blir!!
hämtades klockan 6 av josse och fanny och så drog vi till annam i kåge eller boviken eller vars det nu är hon bor haha
där blev vi bjudna på en mycket smarrig middag plus efterrätt!
jag,anna,anna,josse,josse, maria o fanny satt vi bordet hela kvällen o bara snackade skit om allt möjligt
mycket myspys
var väl hemma vid halv ett och somnade som en stock!!

idag händer inte alls mycket tror jag
fast ikväll äre naturar fest eller ngt? vi ska iaf hänga med klassen sen får vi se var natten tar oss hehe :)
blir nog brabra!

PUSSHEJJJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0